نوشته های یک معلوم الحال

نکند عمق دریایش عشق را رسوا کند

نوشته های یک معلوم الحال

نکند عمق دریایش عشق را رسوا کند

اصلاح طلب یا اصولگرا در منظر آقا

در خواب آقا را دیدم بر اسبش که با یال خون چکان می رفت 

پیش دویدم و افسار ذوالجناح را گرفتم و گفتم: 

آقا! به علی اصغرتان قسم که تکلیف ما را معلوم کنید. 

 

فرمودند:تو هم در گرفتاری هایت سراغ ما آمده ای؟ 

قرض بالا آورده ای؟ 

سهامت ارزان شده است؟ 

وزیر بر تو خشم گرفته است؟ 

فرزندت نا اهل است؟ 

پدرت مریض است؟ 

دلت جایی گیر است؟ 

هیئتت پول ندارد؟ 

می خواهی گناهانت را تطهیر کنی؟ 

 

گقتم: آقا! مشکل من ورای این حرف هاست. من سر دو راهی گیر کرده ام. شما را به جدتان قسم به من بگویید که اصلاح طلب هستید یا اصول گرا؟ 

 

فرمودند:این ها هر دو یک تیرند با دو شعبه! 

 

ذوالجناح برای معضل جناحی من سر تکان داد و گذشت. 

نظرات 3 + ارسال نظر
خورشید یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ http://siahozard.blogfa.com


آفرین... چه خوب می نویسی...
من دیگر به همه چیز شک دارم، حتی به ...

رساترین چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://rasatarin.blogsky.com

سلام.
در جواب خورشید می خواستم بگم که آیا حوادث روزگار باید باعث بشه که شما به اعتقاداتت شک کنی؟
پس یا خود اعتقادات غلتند که به همین سادگی (واقعا سادگی) مشکوک میشوند، یا ما در اعتقاداتمان محکم نیستیم.
مقام معظم رهبری در زمان حاکمیت اصلاحات ، که اصلاحات بطور علنی مورد حمایت رییس جمهور وقت آمریکا قرار گرفت، راجع به جناحهای سیاسی کشور فرمودند اونها مثل دو بال هستند.
امیدوارم موفق باشید.
یا حق

مهدی آرام نژاد جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://addi.blogfa

سلام
کاش
کاش
کاش
میتونستم یه فایل قاه قاه برات بفرستم!!! بسیار زیبا بود!
عزیزم!
بابای آقامون یه جمله قریب به این مضمون دارند که بسیار قشنگه!
در دوستیها یه اتق خلوت واسه ی روز مبادا داشته باشید برای خودتون و در دشمنیها همه ی پلهای پشت سرتون رو خراب نکنید شایروز آشتی فرا برسه و شرمنده بشید!چپ و راست نشید عزیز من و ضد چپ و راست هم نشید عزیزمن ! به خدا میسپارمت/یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد