نوشته های یک معلوم الحال

نکند عمق دریایش عشق را رسوا کند

نوشته های یک معلوم الحال

نکند عمق دریایش عشق را رسوا کند

حسش نیست ...

یک تکه ابر می کنم از آسمان صبح 

می بینم حسش نیست 

ولش می کنم برود هر جا دلش خواست هر جور دلش خواست ... 

 

. . . . . . .  

 

من و دل گر فدا شدیم چه باک 

غرض اندر میان سلامت اوست 

 

. . . . . . .  

 

هنوز هم حسش نیست!

نظرات 3 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://siahozard.blogfa.com



جداً اصلاً حسش نیست...مخصوصاً صبح ها که حس هیچ چیز نیست

سالومه سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://roozhayesaloume.blogfa.com

سلام دوست من
ممنونم که همواره هستی. اول یه چیزی بگم؟ وبلاگتون عنوان جالبی داره اما کاش یه اسم داشتید، اسمها برای من خیلی معانی خاصی دارند وبرام مهمه که دوستانم روبایک اسم صدا کنم، حالا هرچی که خودتون صلاح میدونید،‌اسم خودتون یا مستعارفرقی نمیکنه یه اسمی که کمی ملموس ترازمعلوم الحال باشه وقتی میگم معلوم الحال،‌ انگاردارم وجود عجیب وغریبی روصدا میکنم البته اگردلیل خاصی برای این کلمه دارید حرفی نیست سعی میکنم عادت کنم وبه همون کلمه دوست قناعت کنم.!
راستش سید مهدی موسوی رونمی شناسم ونمی دونم چرا همیشه اول کلامشون روبا سلام شروع میکنن اما من همیشه اول سلام میکنم چون حس میکنم گفتگووقتی باسلام شروع نشه ، فاقد یه مقدمه لازمه ووقتی سلام نمیکنیم، انگارحرفوازوسط جمله شروع میکنیم .
درمورد وبلاگم نمیدونم چی باعث میشه که یاد پائیزمی افتید وحستون بهش چیه شاید بخاطراینه که خود منم پائیزی ام البته هرکس نسبت به این ماه نظرخاصی داره منکه مثل اخوان نازنین،‌ معتقدم پائیز، پادشاه فصلهاست وخیلی هم خوشحالم که متولد یه مهرپائیزی ام.....
ببخشید چقدرحرف زدم.
برقرارباشی دوست معلوم الحال!!!
راستی پست آخرت هم جالب بود یاد بعدازظهرهای بی حوصله ای افتادم که زیرآسمون درازمیکشی وسعی میکنی ازشکل مبهم ابرها چیزی بفهمی وقتی که حس میکنی حوصله خودتم نداری وفقط میخوای وقت کشی کنی .... وگاهی چقدردوست دارم همینطوربیخیال زیرآسمون درازبکشمووقت کشی کنم.گاهی انگاربه این وقت کشی هم احتیاج داریم...
ایام به کام.

خورشید سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://siahozard.blogfa.com/

ممنونم از تو دوست من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد